Maksa hankintasi Costella rahoituksella helposti ja edullisesti

Haaveissa uusi keittiö, ilmalämpöpumppu tai vaikka lämmitysjärjestelmän uusiminen rahaa vähemmän kuluttavaan lämmitysmuotoon?

Tiesitkö, että meillä Costellassa voit maksaa hankintasi myös edullisella OP-rahoituksella?

Voit saada ostoksiisi 2500-50000 euroa lainaa. Voit maksaa lainasi osissa tai kerralla nyt.

Nyt huhtikuun 2024 ajan 6kk koroton ja kuluton eräpäivänsiirtokampanja. Ensimmäinen eräpäivä vasta 6kk kuluttua toimituksesta.

”Rahoitus on kertaluotto, jonka todellinen vuosikorko 7 500 euron luotolle on 10,79 %, kun luoton korko on OP-prime + 6,95 % (10,15 % 10/23), perustamismaksu 0 € ja laskutuspalkkio 7 €/kk. Arvioitu luoton kokonaiskustannus on 11 168 €. Laskelma on tehty olettaen, että luotto on nostettu kokonaan, luoton korko sekä maksut ja palkkiot pysyvät samana koko luottoajan ja luotto maksetaan takaisin 128 € minimilyhennyksin (1,70 % luoton määrästä) kuukauden välein, jolloin luottoaika on 93 kk. Luoton myöntää OP Yrityspankki Oyj, Gebhardinaukio 1, 00510 Helsinki.”

Katso tarkemmat lainaehdot tästä ja HAE RAHOITUS

Remonttihaaveisiinne vastaavat meillä Janne, puh. 040 910 5211 ja Vesa, puh. 044 399 2500. Putkitöistä vastaa Juha L. puh. 044 399 2271, ja ilmalämpöpumppuasiat ja lämmitysjärjestelmäkyselyt Kymenlaakson alueella puolestaan hoitavat Seppo, puh. 044 399 2272 & Panu, puh. 044 399 2540 .
Costellan puhelinvaihde ja toimisto palvelee arkisin klo 8-16 numerossa 05 366 4155 ja lisää yhteystietoja on löytyy tästä.

Uusimmat artikkelit

Lämmön talteen otto kerrostalon katolla. Hukkalämpö otetaan talteen.

Lämmön talteenotto

Tehokas lämmöntalteenotto suurissa kiinteistöissä: Ympäristöystävällinen ratkaisu energiansäästöön. Kerrostalot, hallit, toimistorakennukset, kauppakeskukset…