Säästä taloyhtiön kaukolämpökuluissa

pörssisähköohjattu sähkökattila Atlantic ACV

Säästä lämmityskuluissa hankkimalla kaukolämmön rinnalle pörssisähköohjattu sähkökattila

Energiakulut ovat kasvaneet merkittävästi viime aikoina. Myös kaukolämmön hinta on moninkertaistunut. Lämmityskuluihin voidaan tuoda säästöjä monin eri tavoin, ja yksi näistä on asentaa kaukolämmön rinnalle sähkökattila, joka automatiikan avulla käyttää pörssisähköä lämmittämiseen sen ollessa edullisimmillaan. Lämpöä voidaan varata puskurivaraajaan ja seurannalla voidaan pitää kiinteistön kokonaiskulutus kurissa.

Lue lisää kiinteistöautomatiikan eduista tästä linkistä: https://costella.fi/saastoja-lampopumpun-ja-kiinteistoautomatiikan-avulla/

Sähkökattilat, tehot omakotiluokasta suuriin kiinteistöihin

Sähkökattila on edullinen, turvallinen ja varma laite kiinteistön lämmitykseen. Asennus on helppo, ja ACV sähkökattila on lähes äänetön ja sillä on vähäinen huollon tarve.

Costellan valikoimista löytyvät Atlantic Group:n ACV sähkökattilat 9–259 kW, ja kattiloita voidaan käyttää esimerkiksi tuomaan säästöjä kaukolämpökuluihin myös rinnakkain asennettuna suurten tehojen saavuttamiseksi. Sähkökattila on täysin itsenäinen lämmityslaite ja toimii niin päälämmönlähteenä kuin varalämmöntuottajana kotien, liike- ja tuotantotilojen lämmityksessä sekä käyttöveden tuotannossa. Se liitetään vesikiertoiseen lämmitysjärjestelmään, ja lämmönjako hoituu kuten muissakin lämmitystavoissa, pattereiden, puhallinkonvektoreiden tai lattialämmityksen kautta.

Sähkökattila voidaan automatiikan avulla optimoida käyttämään pörssisähköä sen ollessa edullisimmillaan

• Helppo ja edullinen investointi

• Helppo ja edullinen käyttö

Costella energiansäästöratkaisut

Costella maahantuo lämmitysjärjestelmiä, varaajia, ilmalämpöpumppuja ym. aihepiirin tekniikkaa. Asiantuntemus on laajaa ja osaamisen taso korkeaa, ja niin sähkö- ja putkityöt kuin lämmitysjärjestelmien automaatio-osaaminenkin löytyvät saman katon alta. Näin on mahdollista rakentaa kuhunkin kohteeseen mahdollisimman yksilöity ratkaisu energiansäästöä ja myös käyttömukavuutta ajatellen. Emme vain asenna kilowatteja, vaan toteutamme kokonaisvaltaiset ratkaisut lämmitystavasta riippumatta.

Pyydä meidät kartoituskäynnille. Jätä yhteydenottopyyntö oheisella lomakkeella, tai soita 05 366 4155 ja asiantuntijamme on teihin pikapuoliin yhteydessä.

Costella Oy toimii myös pääkaupunkiseudulla.

Olemme avanneet toimipisteen myös Espoon Juvanmalmille.

Asennukset, huollot ym. koko eteläisen Suomen alueella.

Uusimmat artikkelit

Lämmön talteen otto kerrostalon katolla. Hukkalämpö otetaan talteen.

Lämmön talteenotto

Tehokas lämmöntalteenotto suurissa kiinteistöissä: Ympäristöystävällinen ratkaisu energiansäästöön. Kerrostalot, hallit, toimistorakennukset, kauppakeskukset…