Arvoisat asiakkaamme

Myös meillä Costellassa korona otetaan vakavasti, ja sen tuomat rajoitteet huomioidaan toiminnassamme. Pidämme kuitenkin katseen horisontissa, sillä kaikesta huolimatta elämä jatkuu ja töitä on tehtävä, jotta leipä pysyy pöydässä jatkossakin.

Remonteissa henkilökunnastamme on paikalla usein vain yksi tai kaksi henkilöä, ja henkilöstöämme on ohjeistettu tiheään käsien pesuun ja desifiointiin, käsittelemämme pinnat puhdistetaan huolella.

Myös asennustyöt hoituvat yhden / kahden miehen voimin, ja samat ohjeistukset viruksen torjunnassa pätevät koko henkilökuntaamme. Me emme saavu työmaalle sairaana, ja samaa toivomme myös teiltä asiakkailta, ilmoitattehan meille hyvissä ajoin, mikäli sairastumisia ilmenee.

Sekä remontit, asennukset että tarjouskyselyt voidaan hoitaa asiakasta tapaamatta.

Remonttikyselyt hoitavat meillä Vesa, puh. 044 399 2500 ja Janne, puh. 040 910 5211. Putkitöistä vastaa Juha L. puh. 044 399 2271. Ilmalämpöpumppuasiat ja lämmitysjärjestelmäkyselyt Kymenlaakson alueella puolestaan hoitaa Seppo, puh. 044 399 2272, ja jälleenmyyntiasioissa ja lämmitysjärjestelmäkaupassa teitä palvelee Juha K., puh. 044 735 0350.

Costellan puhelinvaihde ja toimisto palvelee arkisin klo 8-16 numerossa 05 366 4155 ja lisää yhteystietoja on verkkosivustollamme https://www.costella.fi/yhteystiedot/.

Myös verkkokauppamme palvelee normaalisti osoitteessa www.ostella.net.

Pitäkäämme siis itsemme ja läheisemme turvassa ja katse horisontissa, kyllä tästäkin selvitään, vaikka tilanne poikkeuksellinen onkin. Tsempit kaikille ja kiitos kun suositte paikallisia palveluita, näin työt ja elämä jatkuvat kriisin jälkeenkin.

www.costella.fi | www.atlantic.fi | www.vivax.fi | www.cooperhunter.fi | www.multiheater.fi | www.austria-email.fi | www.ostella.net

Uusimmat artikkelit

Lämmön talteen otto kerrostalon katolla. Hukkalämpö otetaan talteen.

Lämmön talteenotto

Tehokas lämmöntalteenotto suurissa kiinteistöissä Ympäristöystävällinen ratkaisu energiansäästöön Kerrostalot hallit toimistorakennukset kauppakeskukset 8230