Ecoforest ecoGEO maalämpöpumppu-uutuus

Costella Oy täydentää lämmitysjärjestelmävalikoimaansa Ecoforest maalämpöpumppu-valikoimalla.

Invertteritekniikan ja ecoGEO-ohjauksen ansiosta maalämpöpumppu ecoGEO on markkinoiden monipuolisin ja älykkäin lämpöpumppu. Sillä voidaan hallita useita lämmityspiirejä yhtäaikaisesti. Ecoforest maalämpöpumpuissa lämmitystoiminto ei katkea käyttövedentuotannon ajaksi. Tämän ansiosta pattereiden naksuntaa ei tapahdu, ja työsäiliötä ei tarvita. Sillä on mahdollista hoitaa samanaikaisesti sekä kiinteistön- että käyttöveden lämmitys, ilman turhia katkoja.

Ecoforest-maalämpöpumppu ecoGEO mukautuu asennuksen tarpeisiin. Esimerkiksi saneerauskohteissa teho on rajoitettavissa vanhan kaivon mukaiseksi. Lisäksi järjestelmä on muokattavissa erilaisilla hybridiratkaisuilla.

Ecoforest lämpöpumput valmistetaan Euroopassa laadukkaista markkinoiden johtavien valmistajien komponenteista. Vuosien kehitystyön tuloksena on syntynyt erittäin pienikokoinen ja helposti asennettava lämpöpumppu, jossa on kaikki tarvittava kiinteistön lämmön tuottamiseksi ja säätämiseksi. Mallistosta löytyvät niin Basic, eli perusmalli tehoalueilla 1-9 kW, 3-12 kW, 5-22 kW, sekä Compact, eli vastaava malli integroidulla 165 litran käyttövesivaraaja.

Erityisen merkittävä uutuus on malliston High Power-malli suuriin kiinteistöihin. HP mallin tehoalueet: 12–40 kW, 15–70 kW, 25–100 kW, rinnakkain kytkemällä jopa 600 kW.

Ecoforest maalämpöpumpuilla on 6 vuoden takuu.

Katso lisää Costella.fi/Ecoforest

Lisätiedot:

Costella Oy
info@costella.fi
www.costella.fi

Uusimmat artikkelit

Lämmön talteen otto kerrostalon katolla. Hukkalämpö otetaan talteen.

Lämmön talteenotto

Tehokas lämmöntalteenotto suurissa kiinteistöissä Ympäristöystävällinen ratkaisu energiansäästöön Kerrostalot hallit toimistorakennukset kauppakeskukset 8230